domingo, 4 de xuño de 2023

IMAXES A CONCURSO (II)

Ola!

Parece que esto se anima 😉

Mirade que fotos máis chulas recibimos!

Flores de kiwi
Autora: Catalina (6º EI)
Ubicación: Horta, Lugar de Campos, O Grove.



Título: Na natureza da fraga
(In the nature of the forest)
Autor: Antonio (4º EP)
Localización: Fraga, lugar de Campos, O Grove. 



TITULO: Un ourizo curioso no bambú
AUTOR: Yago Silva Laguna 6ªEP
LOCALIZACIÓN: Pola miña horta.



(Sen título)
Autor: Lucas (2º EP)
Localización: Xardín da miña casa.
"Ola, 
Encántame este concurso. Gracias pola organización do mesmo. 

O meu xardín é o meu lugar favorito da casa. Nel paséanse todos os días os nosos gatos, Manchi e Nube, e os gatos do barrio. Viven tamén moitos animalinos, formigas, escarabellos, xoaninhas, e moitos outros.

Tamén visitannos moitas aves. O meu tío Damián, pintou no muro do xardín unhas cantas. As vedes?

Unha aperta!"


Grazas a todos e a todas volas vosas aportacións! 💚💚💚

Lembrade que hoxe é o derradeiro día para enviar as fosa fotos.

Apertas de bolboreta!

Ningún comentario:

Publicar un comentario